exened.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptarea politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.
Potrivit OUG nr 34/2014, clienții magazinului online https://exened.ro au dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze bunurile achiziționate în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Perioada de returnare a unui bun sau renunțarea la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunurilor comandate sau a ultimului bun dintr-o comandă – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
În cazul în care clientul cumpărător decide să se retragă din contract, acesta va notifica in scris intenția de returnare, accesând pagina de Contact din cadrul magazinului online, ori la adresa de e-mail: contact@exened.ro.
Vânzătorul va returna exact suma ce a fost efectiv achitată de client la data achiziționării produselor (conform preturilor afisate clientului in momentul finalizării comenzii). Rambursarea sumei achitate se face in termen de maxim 10 zile lucratoare, după recepționarea produselor returnate de către client. Costurile privind returnarea produselor comandate vor fi suportate de către client. Nu se vor accepta retururi a căror costuri de transport intră in sarcina vânzătorului.
In eventualitatea in care plata comenzii a fost efectuată online, prin intermediul cardului bancar, returnarea sumei se va face in contul IBAN din care ati efectuat tranzacția. În eventualitatea in care doriti returnarea sumei intr-un cont bancar diferit fată de cel din care s-a platit inițial, vă rugăm să il precizați in solicitarea dumneavoastră de retur. De asemenea, in cazul returului unui(or) articol(e) achitate cu plata ramburs, vă rugăm să ne precizați un cont bancar in care doriți returnarea sumei de bani aferentă.
Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate. Nu putem accepta produsele care au fost deteriorate, respectiv cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgărieturi, ciobituri, îndoituri, lovituri. Totodată, produsele care conțin coduri unice de acces in cadrul platformelor online, vor trebui returnate fără ca acestea să fi fost razuite total sau parțial. De asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile care insoțeau produsul in momentul recepționării coletului.
S.C. Excellent English Education S.R.L. are dreptul ca atunci cand consideră că acțiunile clientului au fost cu rea-voință să solicite acestuia daune interese, in condițiile legislației in vigoare. De asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.